سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: عصر دیروز یک دستگاه پژو 405 که در جاده قروه درجزین به سمت روستای کاج در حرکت بود در 500 متری روستا، به صورت شاخ به شاخ با یک دستگاه کامیون بنز که در جهت مخالف در حال تردد بود برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه خونبار عروس و داماد جوان در دم جان باختند.

با کمال تاسف، شدت این سانحه رانندگی به حدی بود که اجساد این دو جوان به سختی و با استفاده از دستگاه برش توسط نیروهای امدادی از داخل خودرو خارج شد.

بنابر اعلام کارشناسان فنی تصادفات پلیس راه، بی توجهی راننده پژو 405 به سمت مقابل و انحراف به چپ، عامل اصلی بروز این سانحه اعلام شده است.

سرهنگ عزیزی، علت بیشتر سوانح جاده‌ای را، بی‌توجهی راننده به جلو ناشی از سرگرم شدن به تنظیم سیستم صوتی، مکالمه با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و خواب آلودگی دانست و گفت: هنگام رانندگی باید از هر کاری که منجر به کاهش تسلط فرد به رانندگی و بی‌توجهی به جلو می‌شود پرهیز کرد.

وی از تمامی رانندگان درخواست کرد با توجه به روزهای پایانی تابستان و ترافیک سنگین در اکثر محورها، از شتاب در رانندگی پرهیز و با هوشیاری کامل و توجه به قوانین در جاده ها رانندگی کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1013854
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.