سرهنگ جمشید باقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تماس کادر بیمارستان با عوامل فوریت های پلیسی 110 و گزارش یک مورد تیر خوردگی ، تیم پلیس در محل حضور یافت.
وی اضافه کرد: شواهد گویای این بود که اثابت گلوله از یک قبضه سلاح به ناحیه سر عامل مرگ این مرد متاهل بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: تیم پلیس به همراه قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی در منزل این فرد حضور یافته و متوجه خون در کف خانه می شوند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه یک قبضه کلت و چند فشنگ هم در خانه این فرد کشف شد ادامه داد: این جسد با دستور مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی شده است.
نیمه شهریور امسال سهل انگاری یک جوان در داخل باغ شخصی هنگام تحویل اسلحه شکاری به دوستش، موجب مرگ وی شد چرا که انگشت او بر روی ماشه قرار گرفته بود، گلوله ای از این سلاح که پیشتر مسلح شده بود، شلیک شد.
اوایل این ماه دختر 31 ساله عشایری در شهر فرسفج از توابع این شهرستان بر اثر شلیک گلوله توسط اسلحه برنو لوله کوتاه به ناحیه شکم جان باخت.
همچنین دوم شهریور امسال درگیری سه تن در نمایندگی خودرو منجر به مرگ یک تن به دلیل ضربات چاقو و مجروح شدن یک نفر دیگر به علت اصابت گلوله شد.
بر اثر درگیری مسلحانه 2 قاچاقچی مواد مخدر بر سر مسائل مالی در یکی از روستاهای در کبودرآهنگ یکی از آنها بر اثر برخورد گلوله به ناحیه قفسه سینه زخمی شد.
اواخر مرداد هم مرد تویسرکانی با استفاده از یک قبضه کلت و شلیک یک گلوله به شقیقه سمت راست، به زندگی خود در 32 سالگی پایان داد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.