بابک صمدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پیروزی در شرایطی به دست آمد که بازی نخست خود را واگذار کرده بودیم.
وی اضافه کرد: برتری در بازیروز شنبه مقابل استقلال اهواز باعث شد تا با انگیزه بهتری سایر بازی ها را دنبال کنیم هر چند حریف اهوازی نیز تیمی قدرتمند بود.
صمدیان با بیان اینکه به لحاظ بازیکن در سطح خوبی قرار داریم و سعی کرده ایم ساختار تیم را امسال به خوبی تقویت کنیم ادامه داد: از عملکرد شاگردانم رضایت دارم.
سرمربی شهرداری همدان با انتقاد از هواداران تیم استقلال اهواز در این مسابقه گفت: نمی دانم دلیل فحاشی آنها به تیم ما چه بود اما همدانی ها رسم مهمان نوازی را مثل همیشه به جا آوردند و اهمیتی به این رفتار نادرست ندادند.
صمدیان افزود: ما در این بازی می توانستیم به گل های بیشتری برسیم اما کم دقتی بازیکنان سبب شد تا با همان یک گل به پیروزی دست یابیم.
وی یادآور شد: گل به ثمر رسیدن تیم ما بر اساس کار تاکتیکی از پیش تمرین شده بود و پس از آن سعی در حفظ نتیجه داشتیم.
صمدیان خواستار حمایت همه جانبه مسئولان باشگاه شد و ابراز امیدواری کرد: دغدغه مالی اعضای تیم ظرف چند روز آینده برطرف شود تا با روحیه بهتری به مصاف سردار بوکان برویم.
تیم شهرداری همدان عصر روز /شنبه/ در بازی مقابل استقلال اهواز در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور به برتری یک بر صفر رسید.
تیم شهرداری همدان یکشنبه هفته آینده در شهر بوکان مهمان تیم سردار هستند.
7520
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.