مهدی رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم هندبال بانوان ملایر در این مسابقات با تیم های بهبهان، مشهد و بوشهر هم گروه بود.
وی ادامه داد: این تیم در بازی های گروهی خود با دیدارهایی جذاب و دیدنی تیم های بوشهر و بهبهان را از پیش رو برداشت و مقابل تیم پرقدرت مشهد نتیجه را واگذار کرد و از گروه خود به دور دوم صعود کرد.
رضایی بیان کرد: بانوان هندبالیست ملایری در دور دوم و در بازی حذفی مقابل تیم صاحب نام شیراز به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در مرحله نیمه نهایی نیز در مقابل تیم قدرتمند میزبان یعنی کازرون قرار گرفت که در یک بازی سخت و نفس گیر به نفع تیم میزبان به بازی خود خاتمه داد.
رضایی یادآور شد: در دیگر بازی های دور نیمه نهایی این مسابقات 2 تیم مریوان و فردوس مشهد به مصاف هم رفتند که تیم فردوس مشهد با شکست تیم مریوان به همراه تیم کازرون به مرحله فینال راه یافتند.
وی بیان کرد: تیم های هندبال بانوان ملایر و مریوان نیز در مرحله رده بندی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که درنهایت تیم های کازرون، فردوس مشهد، مریوان و ملایر به ترتیب مقام اول تا چهارم این دور از مسابقات را از آن خود کردند.
به گزارش ایرنا، مسابقات هندبال لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور 16 تیم به میزبانی شهر کازرون در هفته سوم شهریور ماه امسال برگزار شد.
تیم هندبال بانوان ملایر ترکیبی از هندبالیست های نوجوان و جوان این شهرستان با مربیگری مژگان ملکی در این مسابقات شرکت کرد.
ملایر بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.