سعید شرفی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شاخص هایی مانند جمعیت و استقبال مخاطبان، همدان به طور 100 درصد ظرفیت ایجاد پردیس سینمایی را دارد.
وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی خوب سینما قدس و استقبال مردم گفت: این سینما در صورت تخصیص اعتبار دولتی و یا مشارکت بخش خصوصی می تواند به پردیس تبدیل شود.
شرفی گفت: پردیس سینمایی مجموعه هایی فرهنگی، تفریحی و تجاری است که تمام نیازهای تفریحی و فرهنگی خانواده ها را تامین می کند.
مدیر سینمایی حوزه هنری همدان با اشاره به افزایش 2.5 برابری مخاطبان سینمای همدان نسبت به سال قبل افزود: از ابتدای سال تا کنون 223 هزار نفر از سینماهای همدان استفاده کردند.
وی با بیان اینکه سینماهای همدان در این مدت 12 میلیارد ریال درآمد داشته اند، اضافه کرد: افزایش مخاطبان سینما موجب امیدواری ما به رونق سینماداری شده است.
شرفی بازسازی سینماهای همدان، به روز رسانی خدمات، بهبود شیوه سرویس دهی به تماشاگران و همچنین راه اندازی سامانه دریافت بلیت اینترنتی را در رشد استقبال مردم از سینماهای این شهر تاثیر گذار ارزیابی کرد.
مدیر سینمایی حوزه هنری همدان خاطرنشان کرد: اکنون سینماها به صورت خودگردان اداره می شوند و درآمد گیشه به سختی کفاف هزینه جاری سینما را می دهد اما با اینحال سینماهای همدان زیان ده نیستند.
وی یادآور شد: در سینماهای استان تمام فیلم های پرفروش و پر مخاطبت و به روز اکران می شود و این مولفه یکی از عوامل رونق سینماهای همدان بشمار می رود.
شرفی علاوه بر سینما عوامل دیگری مانند، بازیگر، فیلمنامه، فیلمساز و زمان مناست اکران را در بازگشت سینماها به رونق موثر دانست و گفت: همه این مولفه ها باید همچون چرخ دنده به طور منظم حرکت کنند تا چرخ سینماداری همدان به خوبی بچرخد.
همدان با سه سینما و یک هزار و 100 صندلی پذیرای علاقمندان این حوزه است.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.