رسول منعم روز سه شنبه در آیین استقبال از این بانوی مدال آور بازی های آسیایی اظهار داشت: جام بزرگ سهم بسزایی در مدال آوری کاروان تیراندازی کشورمان در بازی های آسیایی داشت و توانست همانند دوره گذشته به مدال برسد.
وی اضافه کرد: این بانوی محجبه با تجربه 2 دوره حضور در المپیک و سه دوره بازی های آسیایی جزو موفق ترین بانوان تاریخ ورزش کشور نیز به شمار می رود.
منعم بیان کرد: جام بزرگ از هم اکنون باید برای کسب سهمیه المپیک تمرکز کند و حضور در بازی های 2020 توکیو را مورد هدف قرار دهد.
وی خاطرنشان کرد: بانوان کشورمان در این رقابت ها در مجموع 18 مدال کسب کردند که سهم بانوان همدانی پنج مدال بود که در مجموع 28 درصد از سهم مدال آوری بانوان ایران در این رقابتها متعلق به بانوان همدانی بود.
رئیس هیات تیراندازی همدان نیز در این آیین گفت: این استان همواره یکی از قطب های اصلی تیراندازی کشور بوده و حمایت لازم را در حد توان از نخبه های این رشته ورزشی داریم.
ناصر محمودی افزود: جام بزرگ یکی از مفاخر تیراندازی کشور است که بازهم توانست با کسب مدال نام کشورمان را در عرصه های بین المللی سربلند کند.
وی بیان کرد: جام بزرگ شایسته حضور در المپیک 2020 است و می تواند همانند بازی های آسیایی، سومین دوره حضورش را در این مسابقات تجربه کند.
وی یادآور شد: از جام بزرگ برای کسب سهمیه 2020 توکیو حمایت لازم را خواهیم داشت و امیدوارم بتواند به این افتخار مهم دست یابد.
مه لقا جام بزرگ در جریان فینال ماده سه وضعیت تیراندازی بازی های آسیایی جاکارتا در بخش زنان در رده سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد.
در این آیین قهرمانان رشته تیراندازی و تنی چند از مسئولان ورزشی استان همدان حضور داشتند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.