مه لقا جام بزرگ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: امسال کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است و کشورهای مدعی در تلاش برای رسیدن به این هدف مهم هستند و سطح بسیار بالای مسابقات جهانی کره جنوبی نیز این موضوع را ثابت کرد.
وی اضافه کرد: هدفم سومین تجربه حضور در المپیک است و می خواهم دوره های حضورم در این مسابقات را استمرار دهم و امیدوارم بتوانم در رقابت های پیش رو به این هدف دست یابم.
این تیرانداز همدانی خاطرنشان کرد: کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک بسیار متفاوت با بازی های آسیایی است و حریفان با شرایط متفاوت و آمادگی کامل گام به این مسابقات می گذارند.
ملی پوش تیراندازی بانوان همدان اظهار داشت: البته در بازی های آسیایی نیز علاوه بر حریفان مدعی، تیراندازان ژاپن، تایلند و هند نیز جزو رقبای قدرتمند در این مسابقات بودند و سطح کیفی بازی ها بسیار بالا بود.
وی یادآور شد: می توانستم در این مسابقات به نشان طلا برسم اما با بدشانسی روبه رو شدم و در نهایت نشان برنز را به دست آوردم.
جام بزرگ افزود: تمرین های آماده سازی خود را پیگیری می کنم و چند مسابقه مهم برای کسب سهمیه ورودی المپیک تا سال 2020 میلادی دارم که امیدوارم به این هدف که آرزوی هر ورزشکاری است، برسم.
وی در مورد کسب نکردن سهمیه از سوی تیراندازان کشور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور کره جنوبی که هفته قبل برگزار شد، گفت: این موضوع باید مورد ارزیابی کارشناسان فدراسیون قرار گیرد و من نمی توانم در این مورد نظری بدهم.
مه لقا جام بزرگ پرافتخارترین تیرانداز همدانی سابقه حضور در المپیک، رقابت های جهانی و آسیایی را دارد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.