سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در جمع عوامل انتظامی اظهار داشت: نمونه بارز این قدرشناسی نتیجه نظرسنجی مردمی است که رضایتمندی آنان از پلیس در صدر تمامی دستگاه های امنیتی و خدماتی کشور باشد.
معاون استاندار همدان بیان کرد: امنیت مطلوب حاکم در کشور به خاطر تلاش ها و جانفشانی های نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در کشور است.
شاهرخی از تلاش های صورت گرفته در تمامی سطوح انتظامی همدان از جمله کلانتری و پاسگاه ها برای برقراری امنیت در استان قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: پلیس با همکاری سپاه و بسیج توانسته اند ناآرامی های دی ماه سال گذشته را به خوبی مدیریت کنند.
سردار بخشعلی کامرانی صالح ادامه داد: امسال نیز چندین مرحله اعتصاب کامیون داران و فراخوان های مختلفی از سوی ضد انقلاب برای تجمع مردمی داده شد که بدون هیچ گونه مشکلی مدیریت شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه کلانتری و پاسگاه ها در خط مقدم یگان های پلیس هستند باید از نیروی انسانی با ایمان، با انگیزه و با اخلاق برای پویایی در این بخش ها بهره گرفت.
این مقام ارشد انتظامی، اولویت قرار دادن اصل پیشگیری در ماموریت های کلانتری و پاسگاه ها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: در یک جامعه اسلامی که تمام احکام و قوانین آن بر اساس اسلام وضع شده و اصل آن بر قانون مداری است، وجود نظم و انضباط اجتماعی به عنوان اساسی ترین عامل برای توسعه کشور در بخش های مختلف به شمار می رود.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: رعایت اصل تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی از سوی ماموران نیروی انتظامی باعث عزت و اقتدار پلیس در جامعه شده و اعتماد و رضایتمندی شهروندان را در پی دارد.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.