به گزارش ایرنا، در این تور عکاسی که روز شنبه برگزار شد، 50 تن از عکاسان حاضر در این جشنواره، زیبایی های تاریخی و طبیعی روستاهای کمازان، مانیزان و طائمه شهرستان ملایر را به قاب تصویر کشیدند.
عکاسان و علاقه مندان به هنر عکاسی به سرپرستی محسن حسینی‌ تبار مسئول کمیته عکس جشنواره «آگر» زیبایی‌ های این مناطق را ثبت کردند.
مانیزان یکی از روستاهای مورد بازدید عکاسان بود که پایتخت شیره انگور ملایر و روستای هدف گردشگری است.
رودخانه پرآب و خروشان مایزان، باغ های انگور، جنگل‏ های طبیعی اطراف روستا، همجواری با منطقه حفاظت شده لشگردر، معماری پلکانی و سنگی و بقایای قلعه‏ ها و خانه های اربابی متعدد این روستا همواره مورد توجه عکاسان و علاقه‌ مندان به گردشگری قرار می گیرد.
همچنین روستاهای کمازان و طائمه نیز با دارا بودن جاذبه‌ های طبیعی بکر و بافت قدیمی نظر علاقه مندان به هنر عکاسی را به خود جلب کرد.
به گزارش ایرنا، یکهزار و 400 عکس به دبیرخانه شصتمین دوره جشنواره منطقه ای سیمنای جوان «آگر» ارسال شده است که از این تعداد 60 قطعه عکس برای بخش مسابقه جشنواره انتخاب شد.
در مجموع 37 تک‌ عکس از ۲۶ عکاس و چهار مجموعه‌ عکس از چهار عکاس در بخش مسابقه جشنواره منطقه ای سینمای جوان انتخاب شده است.
شصتمین دوه جشنواره منطقه ای فیلم و عکس سینمای جوان «آگر» روز پنجشنبه 15 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر آغاز شد و تا 18 ماه جاری ادامه دارد.
هنرمندانی از 10 استان کشور شامل همدان، هرمزگان، قم، مرکزی، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی در این جشنواره حضور دارند.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.