به گزارش ایرنا شهر تالش موسوم به 'قلعه عقاب ها' امروز در شرایطی میزبان چوکا و شهرداری همدان است که هر 2 تیم جزو مدعیان صعود از گروه یک محسوب می شوند.
چوکا تالش پس از حذف تیم مدعی بادران از جام حذفی کشور نشان داد که امسال با سرمایه گذاری مطلوب و خرید بازیکنان مطرح قصد صعود دارد.
این تیم سال قبل در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور داشت و توانست با اقتدار به لیگ 2 صعود کند و حالا مقابل شهرداری همدان که سومین فصل پیاپی حضورش در لیگ 2 را سپری می کند، قرار می گیرد.

** نبرد سختی در پیش داریم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با حساس خواندن این مسابقه گفت: همیشه بازی های نخست برای هر تیمی دشواری خاص خودش را دارد به ویژه اینکه ما مهمان هستیم.
بابک صمدیان افزود: با این حال نگران بازی امروز نیستیم چرا که شناخت لازم را از بازیکنان حریف داریم.
وی اضافه کرد: چوکا از تیم های ریشه دار فوتبال کشور است و از اینکه بازهم اوج گرفت خوشحال هستیم اما امروز مقابل این تیم برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت.
سرمربی فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: نبرد سختی در پیش داریم اما مهم گل نخوردن در این دیدار خانگی و سپس گشودن دروازه حریف است.

** ترکیب تیم شهرداری همدان
محمد خزایی ، مسلم باقری ، مجید شعبانی ، حسین کاظمی ، امین کعبی ، پیمان حشمتی ، میلاد باقری ، رضا کوهی ، کاظم صالحی ، مصطفی قیصری ، حامد میرزایی ،مسعود رمضانی ، امید پورقنبری ، قاسم گرامی ، مهدی زارعی ، مهدی توکلیان ، امیرحسین پورقاسمی ، امین سوهانیان ، سید محمد ناصرالدینی و هادی بلوری بازیکنان شهرداری همدان در بازی امروز هستند.
محمدخزایی، مجید شعبانی، حسین کاظمی، امین کعبی، پیمان حشمتی، میلاد باقری، کاظم صالحی، قاسم گرامی، مهدی توکلیان، امین سوهانیان و حامد میرزایی ترکیب احتمالی تیم شهرداری در این مسابقه را تشکیل می دهند.
کادر فنی تیم شهرداری همدان را بابک صمدیان با کمک حجت چهاردولی، رضا نوری، حمید شانه ای و محسن سماوات تشکیل می دهند.
امین سوهانیان نیز با تشخیص کادر فنی به عنوان کاپیتان این تیم در زمین انتخاب شده است.

** غیبت مهره کلیدی شهرداری
جدال تیم های شهرداری و پاس همدان بر سر عضویت امیر علیدادی بازیکن زیر 23 سال در نهایت به سود پاس تمام شد و این بازیکن در لیست نهایی پاس قرار گرفت.
شهرداری چی ها خیلی تلاش کردند که این بازیکن سرعتی و گلزن را حفظ کنند اما اعتراض پاسی ها مبنی بر داشتن قرارداد او با پاس سبب شد تا نتواند شهرداری را در این فصل همراهی کند.
مهره کلیدی شهرداری چی ها به نوعی اسلحه بابک صمدیان به شمار می رفت اما با وجود 2 ماه تمرین با این تیم، مجبور به بازگشت در پاس شد.

** ترکیب تیم چوکا تالش
مصطفی زینعلی,آرمین جان آقایی،علی مصطفایی،سید هادی موسوی،احسان عبدی ،صایب فرجی، یاورپورنامدار، رضا بهمیی، امین انصاری، نیما دلاوری، سامان نورمحمدی، محمد نوروزی، شوان رسول زاده، محمد دادرسی، محمد جعفری، میلادجلالی، هادی سهرابی، سجاد عسگری، صابراحمدی، مجتبی رستمی 20 بازیکن چوکا تالش برای نبرد با شهرداری همدان معرفی شدند.
نیما دلاوری ، سید هادی موسوی ، احسان عبدی ، میلاد جلالی ، محمد جعفری ، مصطفی زینعلی ، سهرابی ، علی مصطفایی ، مجتبی رستمی ، محمد دادرسی و رضا بهمنی ترکیب احتمالی چوکا برابر شهرداری همدان را تشکیل می دهند.

** سه امتیاز حیاتی
برای تیم چوکا که سرمایه گذاری خوبی را برای صعود صرف کرده است، فقط پیروزی در بازی امروز حایز اهمیت است.
تیمی که در این سال ها همواره در دیدارهای خانگی اجازه عرض اندام را به حریفان نداده و حالا می کوشد سه امتیاز بازی مقابل شهرداری را به دست آورد.
در آن سوی میدان، شهرداری همدان درصدد است حداقل با یک تساوی قلعه عقاب ها را ترک کند هر چند نیم نگاهی به فتح این قلعه دارد.
این دیدار از سری مسابقات هفته نخست لیگ دسته 2 ( گروه 1) امروز شنبه 17 شهریور از ساعت 17 در ورزشگاه پوریای ولی تالش برگزار خواهد شد.
قضاوت این مسابقه برعهده حامد صادقی جو است و مجید سربلندی و محمد حیدری وی را در امر قضاوت همراهی می کنند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.