رئیس هیات اسکیت همدان در این باره گفت: در این پیکارها 200 اسکیت باز از شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد و کبودرآهنگ در هشت رده سنی بایکدیگر به رقابت پرداختند.
مهدی مجیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت ها و در رده دختران متولد 87 به بالا، آرینا عباسی، ساناز درویشی و نازنین زهرا قهرمانی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در رده سنی متولدین 88 به بالا آنوشا رستمی اول شد، فرناز رجبی و نرگس نوروزی به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده سنی متولدین 86 به بالا غزل زینتی برازنده قهرمان شد، آناهیتا یحیی خو در جای دوم ایستاد و سارا یوسفی نیز عنوان سوم را به دست آورد.
مجیدی یادآور شد: در رده سنی متولدین 84 به بالا نیز سالی لطیفی عنوان نخست را به دست آورد، آیلین ابکی دوم شد و سولماز اسدی در جای سوم قرار گرفت و در رده سنی متولدین 85 به بالا حکیمه هاشملو مقام قهرمانی را به دست آورد، یاسمن طاووسی و مژده یوسفی به ترتیب دوم و سوم شدند.
رئیس هیات اسکیت همدان در ادامه گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز شبنم عطایی، نگین خمس آبادی و آنیتا خدادادی به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی با اشاره به نتایج بخش پسران گفت: در این رقابت ها و در رده سنی متولدین 89 به بالا پدرام روشنی معز، سامیار زارعی و فرهاد طالبی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی متولدین 88 به بالا نیز هومن یوسفی اول شد، یاسین کرمی مقام دوم را کسب کرد و علیرضا مجیدی نیز در جای سوم ایستاد.
مجیدی خاطرنشان کرد: در رده سنی متولدین 87 به بالا ایلیا اسکندری قهرمان شد، ماهان خوانساری در جای دوم ایستاد و امیر حسین اکبری نیز سوم شد و در رده سنی متولدین 83 به بال مانی سعیدی مقام نخست را کسب کرد، متین صدری دوم شد و آریانا طلایی عنوان سوم را به دست آورد.
وی افزود: در رده سنی متولدین 90 به بالا امیرعلی رنگامیز قهرمان شد، حسین بابایی و محمد این تقی زاده به ترتیب دوم و سوم شدند ضمن اینکه در رده سنی متولدین 91 به بالا پارسا محبعلی عنوان نخست را به دست آورد، کیارس آیینه وند دوم شد و پارسا عطایی در جایگاه سوم ایستاد.
رئیس هیات اسکیت همدان یادآور شد: در رده سنی متولدین 82 و 83 سال نیز محمد حبیبی، عظیم اسدی و هومن سلیمی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بزرگسالان محمد نصیر پناهنده اول شد، مجتبی شهبازی عنوان دوم را کسب کرد و جواد ظفری نیز مقام سوم را به دست آورد.
نفرات برتر این رقابت ها مدال و لوح قهرمانی دریافت کردند.
برترین های این دوره از مسابقات به پیکارهای اسکیت سرعت قهرمانی کشور به میزبانی پیست آزادی تهران اعزام می شوند.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.