به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه ملت باید با جنایت ها و شکنجه های رژیم ستم شاهی و قرار گرفتن زیر یوغ استعمار آشنا شوند، اظهار داشت: رژیم ستم شاهی با اعلام حکومت نظامی در 17 شهریور 57 در یک روز هزاران تن را به شهادت رساند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه عامل گرانی اسلام و انقلاب نیست بلکه خودمان هستیم گفت: ندانم کاری و سوء مدیریت نیز در گرانی موثر بوده اما دشمن با توطئه درصدد شکست اسلام است.
لطفی بیان کرد: هیچ فرد منصف و عاقلی نمی تواند مشکل معیشت، تورم ، بیکاری، مشکلات فرهنگی و بدحجابی را انکار کند و افزایش نرخ بیکاری، افزایش تصاعدی قیمت کالا و گرانی کمر شکن شده است.
وی تصریح کرد: در این شرایط باید با امیدواری و تلاش برای حل مشکلات ایستادگی کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: هر انسان باید نسبت به مسایل پیرامونی احساس مسئولیت داشته باشد در این صورت با نعمت های فراوانی مواجه می شود که باید شکرگزار زبانی و عملی این نعمات باشد.
لطفی بیان کرد: در برهه حساس کنونی نیازمند بصیرت افزایی هستیم و پیش نیاز بصیرت شناخت دشمن، توطئه ها و ترفندهای آنان و در نهایت مهیا شدن برای مقابله با آنها است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ملت ایران در شرایط کنونی باید از تاریخ درس عبرت بگیرد و با دشمن شناسی مهیای مقابله با استکبار شود.
لطفی با بیان اینکه هم اینک در برهه حساس و پیچ تاریخی قرار داریم گفت: اگر در دفاع از اسلام کوتاهی کنیم باید نسبت به عملکرد خود در محضر خدا پاسخگو باشیم.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر پایه دفاع از اسلام شکل گرفت و نباید ایران را به عنوان یک ساختار سیاسی و حکومت متعارف تعریف کرد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: سرنوشت عاشورا و فرهنگ غدیر به نظام اسلامی گره خورده است و بروز آسیب به اسلام به غدیر و قربان خدشه وارد می سازد.
لطفی با بیان اینکه به گفته امام راحل حفظ نظام اسلامی واجب ترین وظیفه دینی است بیان کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام تلاش می کند در حالیکه ملت ایران به شکرانه وجود نظام اسلامی درصدد جشن گرفتن چهل سالگی آن هستند.
وی افزود: دشمن برای پیشگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب ایجاد شکاف بین نظام دینی و مردم را در اولویت قرار داده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن جنگ نظامی و ایجاد اختلاف بین قومیت ها را آزمود اما به نتیجه ای نرسید چون مردم متحد به مقابله با آنها ایستادند.
لطفی با عنوان اینکه دشمن برای مایوس کردن مردم فشار اقتصادی را در پیش گرفته است تاکید کرد: مسئولان مکلف به رفع مشکلات اقتصادی هستند در غیر اینصورت به مردم، انقلاب و اسلام جفا کرده اند.
7526/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.