به گزارش ایرنا، سیدمجید شماعی روز دوشنبه در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان فامنین افزود: توسعه ورزش پیاده روی با برگزاری برنامه های متنوع نه تنها ارتقا سلامت و تندرستی جامعه را به دنبال دارد، بلکه نشاط اجتماعی را ترویج می دهد.
وی اضافه کرد: امروزه ورزش یکی از مهمترین ضروریت های روزمره زندگی خانواده هاست و باید بسترهای لازم برای جلب آحاد جامعه به ورزش فراهم شود.
شماعی بیان کرد: تجهیز پارک ها و مکان های ورزشی به امکانات مناسب نیز باید در دستور کار قرار بگیرد تا مردم بیش از پیش به ورزش گرایش پیدا کنند.
وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی فامنین نیز باید در راستای توسعه ورزش های همگانی تلاش کنند و این انتظار را از همه مسئولان شهرستان داریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین نیز در این نشست گفت: تشکیل کمیته های تخصص پنجگانه شامل کمیته توسعه ورزش همگانی، کمیته توسعه ورزش های بومی محلی و روستایی، کمیته ورزش محلات و مساجد، کمیته توسعه ورزش همگانی بانوان و کمیته توسعه و جذب منابع در شورای ورزش همگانی ضروری است.
حسین قراگوزلو افزود: شکل گیری این شورا بسترساز تدوین برنامه ها و توسعه فراگیر ورزش های همگانی خواهد بود.
وی بیان کرد: گسترش فرهنگ ورزش همگانی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و توسعه ورزش مناطق روستایی از مهمترین سیاست های دستگاه ورزش فامنین است.
شهرستان فامنین واقع در شمال استان همدان حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد و بیش از پنج هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در این شهرستان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.