سرهنگ داود علی بخشی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 18 تن از این معتادان پس از اخذ آزمایش و غربالگری با هماهنگی مقام قضایی برای ترک و بازپروری به کمپ ماده 16 در همدان اعزام شدند.
وی افزود: این طرح در راستای شناسایی و جمع آوری معتادان بدون مکان و متجاهر از سطح شهرستان که موجب نارضایتی شهروندان شده بود، اجرا شد و همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: امروز پلیس در نوک پیکان مبارزه سخت و نرم افزاری مواد مخدر قرار دارد و نیازمند همکاری، همراهی و مشارکت مردم با پلیس است.
سرهنگ علی بخشی بیان کرد: در این ماموریت خطیر به منظور آرامش و آسایش مردم، صیانت از کانون خانواده و کاهش تقاضای مواد مخدر، پلیس برخورد قاطعانه ای را با سوداگران مرگ در دستور کار خود دارد.
وی همچنین به کشف بیش از 9 هزار لیتر روغن صنعتی خودروی احتکار شده در ملایر اشاره کرد و گفت: به دنبال کشف و پلمب انبار احتکار شده مربوط به انواع روغن های صنعتی و خودرو در روزهای گذشته، این میزان اقلام احتکار شده در ملایر شناسایی شد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: انبار اصلی این احتکار در نقطه ای دور از شهر ملایر که مربوط به 2 نفر بود، شناسایی و بلافاصله تیمی متشکل از اداره تعزیرات حکومتی و پلیس پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام شد.
وی افزود: در این راستا مقدار 150 گالن 20 لیتری روغن ایرانول هفت هزار کارکرد، 138 گالن 20 لیتری روغن ایرانول 9 هزار کارکرد و 46 گالن 20 لیتری روغن ایرانول 17 هزار کارکرد از این انبار کشف شد.
فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: همچنین 606 حلب چهار لیتری روغن موتور بنزینی ایرانول 16 هزار کارکرد و در مجموع به میزان 9 هزارو 104 لیتر روغن صنعتی خودرو کشف و ضبط شد.
سرهنگ علی بخشی تاکید کرد: پلیس ملایر با رصد اطلاعاتی دقیق به طور کامل به حوزه استحفاظی خود اشراف دارد و در این شرایط نامطلوب اقتصادی اجازه هرگونه سوء استفاده ای را به افراد فرصت طلب نمی دهد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف و ضبط و بیش از یکصد معتاد متجاهر دستگیر شد.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.