به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: این در حالیست که در فضای رسانه ای و بین المللی قبل از طرح سوال از رئیس جمهوری، به ایجاد دودستگی بین دولت و مجلس بسیار دامن زده شد.
وی افزود: با وجود اینکه سوال از رئیس جمهوری را رقبای دولت مطرح کرده بودند، اما نتیجه آراء نشان داد که رای بر اساس حزبی و جناحی نبوده است، بلکه مبنا رای مردم در نظر گرفته شد.
امام جمعه ملایر با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهوری در یک فضای آزاد و دوستانه انجام شد بیان کرد: مجلس هم در این امر نشان داد که می تواند همچنان در راس امور باشد و کارنامه قابل قبولی گرفت.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار عدالت و پاک دامنی را از جمله معیارهای ارزیابی مسئولان عنوان کردند.
وی تاکید کرد: از دولت انتظار داریم در امور اقتصادی تلاشی پرحجم و شبانه روزی داشته باشد و نسبت به افزایش بی رویه و حبابی قیمت ها رسیدگی و نظارت بیشتری به عمل آورد.
خطیب جمعه ملایر به هفته پدافند هوایی اشاره و نیروهای مومن و کارآمد پدافند هوایی را نیروی بسیجی ارتش دانست و گفت: هوشیاری و آمادگی پدافند هوایی رعب و وحشت را در دل دشمنان انداخته است و هیچ زمانی دشمن نمی تواند به حریم هوایی ما تعدی کند.
حجت الاسلام برقراری همچنین با بیان اینکه ایران می تواند در بازسازی و امنیت سوریه نقش کلیدی داشته باشد خاطرنشان کرد: هفت سال است که آمریکا با نوکری عربستان، کشور سوریه را اشغال کرده است، اما ارتش سوریه این کشور را از وجود تروریست ها پاک کرد و سوریه حالا یک کشور آرام است.
وی پیش قدم شدن عربستان برای بازسازی سوریه را مضحک خواند و گفت: چطور ممکن است کشوری که خودش سوریه را شخم زد و داعش را پرورش داد، ادعای بازسازی آن را داشته باشد.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.