مهدی بوجاریان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با جمع بندی کمیته استعدادیابی هیات فوتبال استان همدان 15 بازیکن پسر و 14 بازیکن دختر برای حضور در جشنواره قهرمانی رده سنی زیر 12 سال کشور برگزیده شدند.
وی اضافه کرد: در بخش بانوان مهسا رجائیان و فاطمه سنگی از ملایر، نگار شهبازی، زهرا حسنی، زهرا بهاری و نگین شهبازی از رزن، نیکا ده پیازی، ساناز محمدی و گلشید مدرکیان از همدان انتخاب شدند.
بوجاریان بیان کرد: همچنین شیلا مومیوند و تارا مومیوند از نهاوند، زهرا محقق از فامنین، تینا جامه بزرگ و ساحل سوری از تویسرکان پجزو منتخبان بخش بانوان هستند.
وی افزود: در بخش پسران نیز مهرداد پورخانجانی، آرشاک زارعی، امیررضا نگاری، محمد طه عواطفی، امیررضا سلیمی و محمد یاسین خانی از باشگاه علم و ادب، سپهر جوادی و صدرا زارعی از باشگاه دانشگاه بوعلی و طه شکری از آموزش و پرورش برای جشنواره کشوری انتخاب شدند.
بوجاریان خاطرنشان کرد: همچنین محمد پارسا عربی از باشگاه شهرداری، بنیامین پاکیوند از باشگاه ملی پوشان نهاوند، ایلیا محمودی قانع از باشگاه فاتح اسدآباد، رضا عسگری از رزن، محمد اسدبیگی از تویسرکان و امیدرضا صفری از باشگاه یاران کوروش نهاوند از دیگر بازیکنان انتخاب شده تیم استان همدان اعزامی به جشنواره کشوری هستند.
وی افزود: اردوی آماده سازی این دو تیم به صورت زوج و فرد از فردا در ورزشگاه شهدای قدس همدان دایر خواهد شد.
استان همدان دارای پنج هزار نوآموز فوتبال در 2 بخش پسران و دختران است.
جشنواره ملی فوتبال رده سنی زیر 12 سال کشور بیستم شهریور ماه امسال برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.