امین قصمی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بهره برداری از طرح آبرسانی به شهرستان بندرلنگه در چهارمین روز از هفته دولت، اظهار داشت: نیاز آبی این شهرستان 23 هزار مترمکعب در شبانه روز است که با بهره برداری از طرح آبرسانی به این شهرستان، هم اکنون ظرفیت تولید آب آن به 17 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز رسیده است.
وی افزود: در حال حاضر آب شهرستان بندرلنگه از طریق 2 سایت آب شیرین کن با ظرفیت های 7 هزار و 500 و 16 هزار مترمکعب در شبانه روز تامین می شود.
مدیرعامل آبفای هرمزگان در خصوص طرح آبرسانی به شهرستان بندرلنگه ،گفت: این طرح شامل اجرای دو پروژه؛ خط انتقال آب به طول 3.5 کیلومتر و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب بندرکنگ به طول 4 کیلومتر است.
قصمی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از هدررفت آب و بهسـازی و بهـره بـرداری بهینـه از شبکه توزیع آب این شهرستان و با اعتبار 25 میلیارد و500میلیون ریال اجرا شده است.
این مقام مسوول تصریح کرد : با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ شماره 2 بندرلنگه که هم اکنون در مرحله اجراست، در آینده ای نزدیک آب شیرین کن 16 هزار متر مکعبی این شهرستان با ظرفیت کامل وارد مدار تولید می شود و مشکل کمبود آب این منطقه برطرف خواهد شد.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتر غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و 18 هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب این شهرستان قرار دارند.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.