به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی عصر یکشنبه در مراسم بهره برداری از طرح های هفته دولت در استان افزود: در گذشته بیشترین توسعه در مرکز هرمزگان متمرکز بود که دولت تدبیر و امید به دنبال تغییر این روند در شرق و غرب استان است.
وی بیان داشت: هم اکنون اقدام های لازم در راستای احداث پنج واحد بزرگ پتروشیمی غرب هرمزگان در حال انجام است که انجام کامل این طرح ها، غرب استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت: در شرق استان نیز در حوزه های پتروشیمی، انتقال نفت و پایانه نفتی به ویژه در شهرستان جاسک فعالیت های خوبی در دست اقدام است که همراه با توسعه مکران این منطقه نیز توسعه خواهد یافت.
اکرمی یادآورشد: به منظور کاهش بار تامین آب از دوش سد استقلال میناب و سدهای شمیل و نیان، آب شرب مورد نیاز شهرستان بندرعباس و بندرخمیر از 2 آب شیرین کن 100 هزار متر مکعبی بندرعباس و آب شیرین کن یک میلیون متر مکعبی متعلق به استان های هرمزگان، کرمان و یزد تامین خواهد شد.
وی گفت: تامین زیرساخت های همچون راه، تامین انرژی پایدار و دیگر شاخص های مورد نیاز توسعه در هر منطقه حرف اول را می زند که در این راستا گام های موثری در هرمزگان برداشته شده است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.