به گزارش ایرنا، فریدون همتی به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: انقلاب اسلامی یک جریان عظیم مردمی است که با حضور قشرهای مختلف و با پشتوانه امام راحل و راهنمایی های رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.
وی بیان داشت: به برکت پیروی انقلاب اسلامی، دست دولت های فاسد و جنایکار از جمله آمریکایی ها از کشور قطع شد و از همان زمان تاکنون با هر توطئه ای از جمله جنگ تحمیلی و ایجاد تحریم ها بدنبال متوقف کردن ایران هستند که با مقاومت و ایستادگی مردم تاکنون ناکام مانده است.
استاندار هرمزگان اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی جمهوری اسلامی هستند و هر جا حضور قشرهای مردمی پررنگ بوده شاهد پیروزی در آن عرصه بوده ایم که نمونه آن را در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ایستادگی در برابر تحریم ها شاهد هستیم.
استاندار هرمزگان گفت: دولت نیز برآمده از متن مردم است و وظیفه خود می داند که با ایجاد هماهنگی، فراهم کردن بستر، سیاست گذاری و کنترل درست امور شرایطی را ایجاد کند تا حرکت عظیم مردم برای ساختن جامعه به حرکت درآید و هرگاه مشارکت مردم در هر کاری در اوج باشد آن موضوع به خوبی به سرانجام می رسد.
وی تاکید کرد: اگر می خواهیم جامعه ای مطلوب در شان ملت بزرگ ایران داشته باشیم باید نسبت به جامعه احساس مسوولیت کرده و بی تفاوت نباشیم.
استاندار هرمزگان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان خدمتگزار شایسته و صدیق مردم بودند که هفته دولت به یاد آن ها نامگذاری شده است.
همزمان با آغاز هفته دولت بهره برداری از 821 طرح عمرانی به ارزش 19 هزار و 360 میلیارد ریال در استان هرمزگان آغاز شد.
دوم تا هشتم شهریورماه ماه شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.