به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس افزود: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون خدمات زیادی از سوی دولت ها در جای جای نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته که نباید این خدمات انجام شده را با وجود یک نقص زیر سووال برد.
وی بیان داشت: بعد از انقلاب در هرمزگان به برکت فعالیت دولت ها، شاهد پیشرفت و گسترش صنایع دریایی و صنایع نظامی متناسب با شرایط استان هستیم و اکنون نیز بزرگترین پالایشگاه ایران در هرمزگان احداث شده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت: امروز با ایمان به خدا و به برکت خون شهیدان و پیروزی انقلاب، هیچ کس جرات چپ نگاه کردن به ایران اسلامی را ندارد که این قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
نعیم آبادی گفت: آن چه امروز در کشور می بینیم مجموعه تلاش همه دولت ها و روسای جمهوری کشورمان است.
وی هم چنین با اشاره به 31 مرداد روز صنعت دفاعی گفت: حرکت کشور به سوی صنایع دفاعی از سال 1304 شروع شد و تا زمان انقلاب که 53 سال می گذشت از کمترین ابزار و امکانات دفاعی برخوردار بودیم اما به برکت انقلاب اسلامی به ساخت سلاح های روز و موشک های پیشرفته دست یافتم.
وی با تبریک فرا رسیدن عید غدیر بیان داشت: غدیر باید همچون عاشورا دارای موقوفه و پشتوانه قوی مالی باشد و اگر مردم هرمزگان دارایی های خود را وقف غدیر کنند، این استان پیشتاز غدیریه خواهد بود.
امام جمعه بندرعباس گفت: عید غدیر تنها متعلق به شیعیان و مسلمانان نیست بلکه عید بشریت است که در این روز حضرت علی (ع) به عنوان انتخاب لایق ترین رهبر به جانشینی پیامبر اکرم (ص) انتخاب شد.
وی تصریح کرد: اگر مردم جهان مساله غدیر را خوب بشناسند، دیگر عناصر فاسد را برای حکومت کشور خود برنمی گزینند و حاکمان نالایق و فاسد نیز پول نفت جهان را خرج کشتن مسلمانان نمی کنند.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.