به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودان، در پی توهین یک هنرمند غیر حرفه ای به مردم شریف شهرستان رودان دراین آیین با واکنش شخصیت ها و کاربران فضای مجازی مواجه شد.
فیصل ضرغامی در این نامه با اعلام مراتب اعتراض مردم شهرستان نسبت به این موضوع تاکید کرده، شادی و نشاط از ملزومات زندگی امروزی است که با ماشین و ابزار آلات پیوند خورده است، اما ' هدف، وسیله را توجیه نمی کند'.
هیچکس و تحت هر عنوانی حتی به بهانه طنز مجاز نیست به هم استانی های عزیز در هر شهر و روستایی و هر قومیتی اهانت نماید و قطعا ناظرین محترم برنامه ها باید به این مهم توجه داشته باشند.
در شب 17 مردادماه 97 با اجرای یک هنرمند غیر حرفه ای، توهین هایی به رودان و رودانی ها شد که متاسفانه این اقدام مسبوق به سابقه است، هنر متعهد و مقدس می تواند در جای خود نوید بخش امید، نشاط، کار و تلاش باشد نه اینکه با بکار بردن جملات نازیبا خاطر بیش از 124 هزار شهروند رودانی آزرده شود.
شهرستان رودان زادگاه بسیاری از مفاخر هرمزگان است و با داشتن فرهنگ و تاریخی غنی با تقدیم 210 شهید به ایران اسلامی و مردمی با فرهنگ و متعهد به نظام و انقلاب اسلامی هرگز این رفتار ناشایست را نخواهد پذیرفت.
نماینده عالی دولت در این نامه خواستار ایجاد زمینه عذرخواهی از مردم شریف شهرستان رودان از سوی عوامل برگزاری آیین یاد شده و تذکر قانونی و قاطع به فرد خاطی شده است.
آیین بزرگداشت روز خبرنگار در استان هرمزگان چهارشنبه شب هفته گذشته با حضور استاندار و جمعی از نمایندگان و مدیران این استان در هتل هرمز بندرعباس برگزار شد.
شهروندان رودانی ضمن محکوم کردن این رفتار ناشایست، خواستار عذرخواهی رسمی متولیان و عوامل برگزاری این برنامه و این فرد از مردم این شهرستان و برخورد قاطع و قانونی با وی شدند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و مردمان مهربان، صمیمی، پاک و بی آلایش این دیار، از دیرباز در وادی فرهنگ و هنر، زبانزد و شهره خاص و عام اند.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.