به گزارش ایرنا، فریدون همتی شنبه شب در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن شرکت های پخش کالای هرمزگان، اظهار داشت: این شرکت ها پشتوانه دولت در تامین کالاهای مورد نیاز بازار هستند و خدمات آنها در آرامش جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی افزود: در شرایط امروز که دشمن بر علیه کشور ما جنگ اقتصادی به راه انداخته، فعالان اقتصادی در بخش های مختلف نقش بسیار مهمی دارند.
وی ادامه داد: اتحادیه ها و انجمن های صنفی فعال در بازار باید شرایط را برای اعضای خود توضیح داده و اعلام کنند که در این شرایط هرگونه احتکار همراهی با دشمن محسوب می شود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: اعلام آمادگی انجمن شرکت های پخش کالای استان جهت همکاری با مجموعه دولت در راستای تامین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم هرمزگان بسیار ارزشمند است.
همتی توزیع و پخش کالا را حلقه واسط و بسیار مهم میان تولید و مصرف دانست و گفت: با تلاش شرکت های پخش، طیف گسترده ای از کالاها در سراسر هرمزگان توزیع می شود.
استاندار هرمزگان تاکید کرد: با توجه به روحیه همکاری و تعامل خوب در استان ، مردم اطمینان خاطر داشته باشند که در تامین مایحتاج مورد نیاز آنها در شهرها و روستاهای سراسر هرمزگان هیچ مشکلی وجود ندارد و کالاها به میزان کافی تهیه و توزیع خواهد شد.
7198/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.