به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در شورای اداری استان هرمزگان رعایت حقوق شهروندی را موجب افزایش نشاط جامعه و رضایت مندی مردم دانست و افزود: با رعایت حقوق شهروندی باید به یک باور جدی برسیم.
وی در این رابطه به نقش رسانه ها اشاره کرد و بیان داشت: ما مسوولان هر میزان زیر نظارت افکار عمومی و رسانه ها باشیم خود را اصلاح خواهیم کرد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: رعایت حقوق شهروندی از جمله تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به دغدغه های مردم از سوی دستگاه ها و سازمان ها و تنظیم عالمانه و آگاهانه امور، موجب نشاط مردم خواهد شد.
همتی گفت: مسوولان باید به حقوق مردم آگاه باشند و اگر رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار دستگاه های اجرایی قرار بگیرد موجب رضایتمندی مردم خواهد شد و در صورت ایجاد رضایت عمومی، امنیت عمومی نیز ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: آشنایی شهروندان با حقوق خود نیز مسوولان را وادار به پاسخگویی می کند در عین حال مسوولان خود نیز باید پای بند به حقوق شهروندی باشند.
استاندار هرمزگان بر فعالیت میز خدمت و تسریع در کار مردم تاکید کرد و افزود: تا جایی که ممکن است دستگاه ها باید تصدی گری را کاهش داده و امور را به مردم واگذار کنند.
9887/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.