به گزارش ایرنا، عقیل زینلی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: 697 میلیارد و 532 میلیون ریال از این تسهیلات معادل 90 درصد برای متقاضیان بخش مسکن و 74 میلیارد ریال معادل 10 درصد در بخش خدمات و بازرگانی بوده است.
وی بیان داشت: بانک مسکن 500 میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن، 200 میلیون ریال تسهیلات جعاله و 100 میلیون ریال بدون سپرده به متقاضیانی که نوبت دریافت تسهیلات آن ها فرا رسیده تا پایان شهریور ماه پرداخت می کند.
مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان اظهارداشت: هم چنین این بانک 800 میلیون ریال تسهیلات خرید مسکن، 200 میلیون ریال جعاله و 200 میلیون ریال بدون سپرده به زوج های جوانی که تاکنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده اند، می پردازد.
زینلی اضافه کرد: تسهیلات بدون سپرده تا نرخ سود 18 درصد و به متقاضیان بافت های فرسوده شهری تا 16 درصد به صورت کوتاه مدت یکساله و بلند مدت 15 ساله در راستای توسعه و پویایی بخش مسکن پرداخت می شود.
وی خاطرنشان کرد: هم چنین از سال گذشته تاکنون 562 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات خرید و ساخت مسکن در طرح مسکن یکم با دوره بازپرداخت طولانی و نرخ سود پایین به زوج های جوان پرداخت شد.
این مسوول ادامه داد: تسهیلات خرید و ساخت مسکن در طرح مسکن یکم در بافت های فرسوده 6 درصد و در سایر مناطق 8 درصد به افراد تا سقف 600 میلیون ریال و زوج ها تا سقف یک میلیارد و 200 میلیون ریال پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: بانک مسکن هم چنین آمادگی دارد برای 5 هزار واحد مسکونی محله چاهستانی ها با همکاری راه و شهرسازی به متقاضیان تسهیلات پرداخت کند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.