به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر افزود: در پی چندین فقره سرقت منزل در بندرعباس، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت در هرمزگان به صورت ویژه به بررسی موضوع پرداختند.
وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی هرمزگان با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی سارقان را شناسایی و طی 2 عملیات جداگانه با هماهنگی با مقام قضایی آنان را دستگیر کردند.
رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: متهمان در بازجویی های اولیه منکر جرم خود شدند اما با تحقیق های فنی و مواجهه شدن با سند و مدرک، به 5 فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.
کرمی یادآورشد: تحقیق از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.
وی با قدردانی از مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای طرح های پاکسازی و دستگیری مجرمان، از آنان خواست تا هر گونه جرم مجرمان و اطلاعات انتظامی و امنیتی را به پلیس 110 گزارش دهند.
براساس گزارش پلیس آگاهی هرمزگان در پایان تیرماه امسال نیز یک باند 11 نفره سارقان وسایل منزل و مغازه در بندرعباس متلاشی شد که در 3 عملیات جداگانه تعداد 9 نفر از اعضای این باند شامل 8 سارق و یک مالخر دستگیر شدند.
در بازجویی های اولیه سارقان به 18 فقره سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، مقداری اموال سرقتی شامل تلویزیون، دوچرخه، کولرگازی، گوشی هوشمند موبایل، تبلت و لب تاب از مالباختگان کشف شد.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.