به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، فرمانده انتظامی بستک گفت: ماموران پلیس آگاهی 604 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 910 میلیون ریال در این شهرستان کشف کردند.
سرهنگ عبدالرحیم جعفری افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدام های اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان در خصوص تخلیه یک محموله سیگار قاچاق در روستای کوخرد مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی اضافه کرد: ماموران با اطمینان از صحت موضوع، محل انباشت کالای قاچاق را شناسایی و پس از دریافت مجوز قضایی در بازرسی انجام شده 604 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی بستک یادآور شد: پیگیری و تحقیق جهت شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

**عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در میناب دستگیر شد
فرمانده انتظامی میناب از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمد رستمی افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت از حساب بانکی خود، رسیدگی به این پرونده در دستور کارشناسان پلیس فتا شهرستان میناب قرار گرفت.
وی بیان داشت: در بررسی ها مشخص شد، مبلغ 9 میلیون و 500 هزار ریال از طریق خریدهای اینترنتی طی چند ماه از حساب شاکی برداشت شده است.
فرمانده انتظامی میناب اظهار داشت: ماموران پلیس فتا پس از تحقیق با هماهنگی مقام قضایی متهم را که فرزند شاکی بوده، شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: فرزند شاکی از بی سوادی رایانه ای والدین خود سوء استفاده کرده و پس از فعال کردن رمز دوم کارت بانکی اقدام به خرید شارژ ،خرید فیلم و بازی های اینترنتی کرده است.
رستمی از شهروندان خواست از دادن کارت های بانکی، رمز دوم خرید اینترنتی و اطلاعات حساب به دیگران خودداری کنند.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.