روزنامه صبح ساحل در این خبر به نقل از نماینده شرق هرمزگان آورده است: بدانید که مردم بندرعباس اصرار می کنند که در آن حوزه کاندیدا شوم، اما دوباره در میناب کاندیدا خواهم شد و اگر هم کاندیدا نشوم اجازه نمی دهم برخی افراد حتی خواب نمایندگی در این حوزه را ببینند.
ذوالقدر، به سفر سال گذشته کمیسیون فرهنگی مجلس به میناب اشاره کرد و گفت: یکی از نمایندگان حاضر تمایل زیادی بر جابجایی آقای نخعی (فرماندار میناب) به بیرجند به عنوان فرماندار آن شهرستان داشت که با توجه به عملکرد وی، با این امر مخالفت کردیم.
وی، بر برگزاری مستمر شورای اداری شهرستان طبق گذشته تاکید کرد و گفت: مدیرانی که کم کاری می کنند برای ما قابل تامل نیست و با اطمینان با آن ها برخورد می کنیم.
نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بحث انتصاب شهردار فعلی میناب همه می گویند که ذوالقدر مخالف است، ولی مردم بدانند که حتی حکم وی نیز با پیگیری های شخصی بنده زده شد.
ذوالقدر با ابراز گلایه از برخی شایعه های مطرح شده، بیان کرد: کسانی را که با دروغ پردازی می گویند پسر ذوالقدر میلیاردها دزدیده را نابود می کنم.
نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابشان به عنوان نفر اول انتخابات بین المجالس جهانی اظهار کرد: برخی با سفرهای خارجی بنده مخالف هستند و مردم به این نکته توجه داشته باشند که سفر اخیر ذوالقدر به تانزانیا فقط برای رفع مشکل هلال احمر بود که به پیشنهاد خودشان انجام گرفت.
وی در همین خصوص یادآور شد: می گویند ذوالقدر دائم به مکه می رود، مردم قضاوت کنند آیا رفتن به خانه خدا هم جرم محسوب می ‌شود که برخی آن را در بوق و کرنا می کنند.
نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی مخالفان شایعاتی را به راه انداخته اند که ذوالقدر چندین لنج دارد، من حتی بلد نیستم به دریا بروم لنجم کجا بود.
وی گفت: با پیگیری های بنده کلنگ احداث بیمارستان دوم میناب بزودی زده خواهد شد و باید یادآوری کنم که در ساخت و راه اندازی بیمارستان کنونی میناب نیز دخالت داشتم.
ذوالقدر خاطرنشان کرد: اگر من نبودم حتی یک روز نمی گذاشتند مدیران متدین و درستکار بر روی کرسی های ریاست خود بنشینند.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.