به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه این مرحله با حضور نخبگان و فعالان قرآنی، شماری از مسوولان کشوری، نمایندگان مجلس، استاندار هرمزگان و مسوولان محلی در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر رودان برگزار و برگزیدگان این دوره معرفی و تجلیل شدند.
دبیر مرحله استانی چهل و یکمین دوره رقابت های سراسری قرآن کریم در هرمزگان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این مسابقات با حضور 230 نخبه قرآنی در بخش برادران و خواهران در رشته های تحقیق، ترتیل، دعاخوانی، اذان، حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء قرآن کریم به مدت سه روز به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد.
فیصل ضرغامی افزود: در رشته تحقیق در بخش برادران یوسف جعفر زاده، محمد دهش و وحید مهدی زاده از بندرعباس و در بخش خواهران معصومه کریمی از بندرعباس، فاطمه سالم دهبارز از رودان و خدیجه قاسمی گوربندی میناب به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی خاطر نشان کرد: در رشته ترتیل در بخش برادران عبدالرحمن نیکخواه و سید حسین رودباری زاده از بندرعباس و یوسف ملاحی لافتی از بستک و در بخش خواهران بتول جعفری از میناب، فاطمه باقری و زینب عطایی پور از رودان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
ضرغامی اضافه کرد: در رشته دعاخوانی مرتضی صفرزاده و حسین سهرابی از بندرعباس و مجید آزادی از رودان به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی ادامه داد: در رشته اذان نیز رضا باربد از قشم، محمد فرقانی از رودان و ذبیح الله محبی نژاد از بندرعباس عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
ضرغامی بیان کرد: در رشته حفظ کل قرآن در بخش برادران حسین درستکار از بندرعباس، احمد خلفانی و مصعب تنگریز از بندرلنگه و در بخش خواهران اعظم محمدی از پارسیان، لیلا افضلیان تاش از بندرعباس و حکیمه جعفری از پارسیان به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
وی خاطر نشان کرد: در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در بخش برادران علی محبی پور از بندرلنگه، محمود مروت و امیر وجدانی از بستک و در بخش خواهران، سعیده ماهرو و فاطمه سلیمان پور از بندرعباس و لیلا زاهدی از میناب به ترتیب اول تا سوم شدند.
ضرغامی اظهار داشت: در رشته حفظ 10 جزء قرآن در بخش برادران عبدالله رکاب از پارسیان، یونس بذمه و صلاح الدین اژدری از بندرلنگه و در بخش خواهران زینب فراریان از قشم، زینب آسن از بندرعباس و کلثوم زاهدی از میناب به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
وی افزود: در رشته حفظ 5 جزء قرآن در بخش برادران ابراهیم جهانگیری از حاجی آباد، علی ادریده از بستک و حسین غریبی از پارسیان و در بخش خواهران نرگس هاتفی و مریم اعلمی از بندرعباس و گل پری درخور از بستک به ترتیب اول تا سوم شدند.
ضرغامی خاطر نشان کرد: در رشته حفظ موضوعی قرآن فاطمه میرآقایی اول و عبدالله ایرانی دوم شد و در رشته تفسیر قرآن نیز سید سجاد محبی، طاهره محمدحسینی و نواب طاوسی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره رقابت های سراسری قرآن کریم در هرمزگان از معصومه آقازاده، کوثر علیدادی و عبدالعزیز فراریان، نفرات برتر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تجلیل شد.
در این آیین از لیلا غلامحسینی مدیر موسسه شهید عبدالکریمی، رضا ساعد مدیر موسسه بیت النور، احمد روحانی پور مدیر موسسه نورالمهدی رودان و حسین یلانبر مدیر موسسه اسرار الیقین جاسک به عنوان موسسات برگزیده برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در هرمزگان، گروه سرود انصارالمهدی رودان، خانواده های شهدای مدافع حرم شهیدان عبدالحمید سالاری و خلیل تختی نژاد و خانواده فاضلی، خانواده قرآنی حافظ قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه قدردانی شد.
مرحله استانی چهل و‌ یکمین دوره رقابت های سراسری قرآن کریم هرمزگان با حضور 230 نخبه قرآنی سوم تا پنجم مردادماه به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد و نخبگان قرآنی در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء قرآن کریم، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مرحله کشوری رقابت های سراسری قرآن کریم مهرماه 97 به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.
7196/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.