به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد در سال 67 افزود: جنایت های امروز داعش مشابه جنایت های منافقان در دوران دفاع مقدس است، چرا که در آن زمان منافقان با راهنمایی مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقان هزاران نفر از مردم ایران را با ترور از بین بردند و امروز نیز داعش همین جنایات را مرتکب می شود.
وی بیان داشت: شهید مرتضی مطهری جزو شهیدانی است که در آن زمان به دست منافقان کور دل به شهادت رسید و اگر آثار ارزشمند ایشان نبود در تنظیم کتاب های دانشگاهی در بحث دینی با مشکل مواجه بودیم.
امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: منافقان دیروز از صدام پیروی می کردند و امروز نور چشم ترامپ هستند.
آیت الله نعیم آبادی هم چنین با اشاره به آغاز نخستین نماز جمعه و اهمیت و برکت آن در جامعه گفت: همان گونه که امام خمینی (ره) فرموند نماز جمعه و مسجد سنگر است و هیچ سنگری پرفایده تر از آن در انقلاب وجود نداشته است.
وی یادآورشد: دشمن سنگرهای نماز جمعه را هدف قرار داده بود و باید مواظب باشیم که بسیاری می خواهند به این سنگر آسیب بزنند و اعتماد مردم را نسبت به آن کمرنگ کنند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه به خدمات نظام در استان هرمزگان در طول انقلاب اشاره کرد و گفت: هرمزگان استانی زرخیر و دارای ظرفیت ها و منابع عظیم بوده و بی انصافی است که عده ای این استان را مظلوم معرفی می کنند و خدمات نظام را نادیده می گیرند.
آیت الله هم چنین به 9 مرداد روز اهدای خون اشاره کرد و گفت: هرمزگان جزو استان هایی است که مصرف خون آن به علت بیماری های خاص از جمله تالاسمی بالا بوده که می طلبد افراد در اهدای خون مشارکت بیشتری داشته باشند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.