به گزارش ایرنا، داریوش باقر جوان عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از فروش لاستیک یارانه ای به کامیون داران در پایانه بار بندرعباس افزود: هم اکنون 35 هزار حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی در جهت توزیع عادلانه و مناسب لاستیک با کیفیت و ارزان قیمت در بین رانندگان فعال بخش حمل و نقل جاده ای هرمزگان در حال توزیع است.
وی بیان داشت: هر جفت لاستیک وارداتی 33 میلیون و 600 هزار ریال به رانندگان تحویل می شود که پنج میلیون ریال زیر قیمت بازار است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: هر لاستیک به مدت 5 سال ضمانت دارد.
باقر جوان گفت: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل جاده ای هرمزگان می توانند از امروز با مراجعه به دفتر عامل توزیع لاستیک در سطح استان حواله لاستیک مورد نیاز خود را با نرخ مصوب دولتی دریافت کنند.
وی ادامه داد: توزیع لاستیک در راستای اجرای سیاست های عدالت محور صنعت حمل و نقل جاده ای کشور و به منظور رفع مشکلات و سرعت بخشی در مطالبه های رانندگان صورت گرفته است.
مدبر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ابراز داشت: این اداره کل با مشارکت صنف های حمل و نقلی آمادگی لازم جهت تامین لاستیک مورد نیاز رانندگان سراسر کشور را دارد .
وی ابراز داشت: هم اکنون انبوه لاستیک مورد نیاز رانندگان وارد پایانه بار بندرعباس شده و هیچ کمبودی در حال حاضر مشاهده نمی شود.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.