خدیجه پور شهسواری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 19میلیارد و 800 میلیون ریال در 3 ماه نخست امسال برای درمان سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال و تهیه سبد غذایی این افراد هزینه شده است.
وی بیان داشت: طرح همسفره در قالب اهدای سبدهای غذایی به کودکان زیر 6 سال مبتلا به سوء تغذیه درهرمزگان و هم چنین افزایش شاخص سلامت در جامعه از سوی کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود.
وی یاد آور شد: کودکان دارای سوء تغذیه توسط مرکزهای بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان به کمیته امداد معرفی و پس از یک دوره 6 ‌ماهه درمان دوباره مورد پایش و کنترل مرکز بهداشت قرار می ‌گیرند تا در صورت بهبودی کامل از چرخه حمایتی خارج و افراد دیگر جایگزین شوند.
رییس اداره درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت ابراز داشت: سرانه پرداختی هر کودک به ‌صورت ماهانه 900 هزار ریال است که با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کمیته امداد می‌ توانند سبد غذایی خود را دریافت کنند.
پور شهسواری گفت: خیران می‌ توانند در قالب طرح همسفره از طریق پورتال همسفره به آدرس hamsofreh.ir و انتخاب استان مورد نظر و یا شماره ‌گیری تلفن گویای 3288 در تامین نیاز غذایی و تهیه سبد غذایی کودکان نیازمند مبتلا به سوء تغذیه همکاری کنند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.