به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد شریفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پلیس آگاهی هرمزگان به محض شناسایی و دستگیری مجرمان، گزارش تکمیلی این حادثه را به اطلاع مردم استان می رساند.
وی در تشریح این خبر ابراز داشت: ماموران پلیس آگاهی هرمزگان روز گذشته با اطلاع مبنی بر وقوع 2 فقره مرگ مشکوک از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 در یکی از محلات بندرعباس، سریع به محل حادثه حاضر شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان اظهارداشت: ماموران با حضور در محل مورد نظر، مشاهده کردند که زن و شوهری حدود 70 ساله و بازنشسته یکی از سازمان های دولتی بودند که در منزل مسکونی خود به قتل رسیده اند.
شریفی یاد آور شد: در بررسی های صورت گرفته و با توجه به بهم ریخته بودن وسایل داخل اتاق ها و طبق اظهار نظرهای یکی از اعضای خانواده مقتولان، چند قطعه طلا متعلق به مقتوله توسط مجرمان به سرقت رفته است.
محمد باقر کشفی مشاور عالی استاندار هرمزگان نیز عصر چهارشنبه عنوان کردند: استاندار و رئیس شورای تامین هرمزگان ضمن ابراز تاسف از وقوع قتل زوج معلم و فرهنگی بازنشسته در شهر بندرعباس و عرض تسلیت و همدردی با خانواده آن ها، دستور رسیدگی ویژه و فوری به این پرونده را به مسئولان مرتبط صادر کرد.
وی ادامه داد: ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان از جمله مباحث مورد تاکید فریدون همتی استاندار و رئیس شورای تامین هرمزگان است.
مشاور عالی استاندار هرمزگان افزود: در این راستا رسیدگی فوری به پرونده های مرتبط از اولویت های مجموعه مدیریت عالی استان برای ایجاد آرامش در میان مردم است.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.