به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از برترین های صنعت و معدن استان هرمزگان افزود: اگر تولیدات صادرات محور باشد و قدرت رقابت بالایی برای عرضه پیدا کند، هم قدرت ارزآوری بالایی ایجاد کرده و هم وابستگی ما را نسبت به نفت پایین می آورد.
وی بیان داشت: زمانی در کنار هم بوده و جبهه و جنگ را تجربه کردیم و امروز هم باید جبهه اقتصادی را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.
استاندار هرمزگان ابراز داشت: دولت تدبیر و امید نیز با تمام توان بدنبال تحقق اقتصادی مقاومتی است و در این راستا از تولید کالای باکیفیت و با قیمت پایین حمایت می کند.
همتی اضافه کرد: رونق کسب و کارها، حیات اقتصادی جامعه را شکل می دهد و هر اندازه قدرت کسب و کارها بالا باشد با پرداخت مالیات و ارایه خدمات، رفاه جامعه را افزایش می دهد.
وی خاطر نشان کرد: دولت دوازدهم برای حمایت از کالای ایرانی در بازارهای جهانی به صورت جدی از بخش خصوصی و سرمایه گذاران بخش تولید حمایت می کند.
استاندار هرمزگان ادامه داد: هم اکنون 10 کارگروه اقتصادی در بخش های مختلف برای رفع موانع تولید در استان راه اندازی شده و در این کارگروه ها مسایل و مشکلات واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل برای احیای مجدد، بررسی می شود.
همتی یادآور شد: بسیاری بر این باور هستند که قدرت اقتصادی در کشور حرف اول را می زند و بدنبال آن قدرت امنیتی، سیاسی و اجتماعی و غیره شکل می گیرد.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.