عبدالرضا خسروانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد نیروگاه خورشیدی در شهرستان‌ های میناب، رودان، بخش رودخانه، بستک و حاجی‌ آباد راه‌اندازی شده است.
وی بیان داشت: هزینه احداث این نیروگاه ها حدود 270 میلیون ریال است که به صورت تسهیلات از محل منابع کمیته امداد و منابع بانکی در اختیار خانواده های زیر پوشش کمیته امداد قرار می گیرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهار داشت: برق تولید شده توسط نیروگاه های خورشیدی به قیمت هر کیلو وات هشت هزار ریال توسط شرکت توزیع برق هرمزگان از خانواده ها خریداری و وارد شبکه برق می شود که این طرح موجب اشتغال زایی و درآمد پایدار مددجویان کمیته امداد می شود.
خسروانی با بیان این که طرح‌ های اشتغال ‌زایی براساس ظرفیت مناطق مختلف هر شهرستان ایجاد می ‌شود، گفت: تولید انرژی برق خانگی از مصداق های بارز اقتصاد مقاومتی است و یکی از انرژی ‌های پاک و تجدید پذیر به شمار می ‌آید.
وی یادآورشد: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از 185 طرح اشتغال ‌زایی برای مددجویان جویای کار در استان هرمزگان اجرا شد که در این زمینه بیش از 242 میلیارد ریال هزینه شده است.
هم‌ اکنون 55 هزار و 669 خانوار در هرمزگان تحت حمایت کمیته امداد هستند.
7195/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.