به گزارش ایرنا، خطیبان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته اخلال در اقتصاد کشور را از توطئه های شوم دشمنان دانسته و بیان داشتند: جنگ معیشت آخرین امید دشمنان برای تقابل با انقلاب است.
امامان جمعه تقویت وحدت و انسجام ملی را مهم ترین نیاز امروز کشور عنوان کرده و گفتند: مردم ایران همواره با اتحاد و یکدلی در برابر دشمنان ایستاده اند و به هیچ کس اجازه نمی دهند خدشه ای به آرامش کشورشان وارد کند.

**کیش
امام جمعه کیش در بخشی از خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: یکی از راه های مقابله با هجوم اقتصادی دشمن حمایت و استفاده از کالای داخلی به عنوان یک وظیفه است.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده افزود: در شرایط کنونی کشور از همراهی بازاریان کیش با مردم و مسئولان قدردانی می کنیم.
وی به مساله کشف حجاب نیز اشاره کرد و گفت: غربی ها کشف حجاب را یک راهبرد اساسی برای رسیدن به اهداف استعماری خود می دانستند و اعتقاد داشتند که باید از حجاب عبور و آن را نابود کرد.
حسن زاده افزود: پشت قضیه حجاب خون های زیادی از مردم ایران ریخته شده است به طوری که در واقعه مسجد گوهرشاد افراد زیادی شهید و زخمی شدند.
امام جمعه کیش خاطر نشان کرد: حجاب جزو ضروریات دین است و دستور تمام ادیان آسمانی و مقدمه عفاف و آثار مثبتی بر جامعه می گذارد.

**پارسیان
امام جمعه پارسیان گفت: جنگ اقتصادی آخرین امید دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام هادی میرزایی بیان داشت: امروز همه فهمیدند که اعتماد به آمریکا اشتباه است و راه حل همه اشتباه های گذشته و اعتماد به قدرت‌ های بزرگ، تکیه بر توانمندی ‌ها و استفاده از ظرفیت داخل است.
وی با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد در کشور، گفت: به طور یقین ملت ایران اسلامی این جنگ اقتصادی را نیز با موفقیت و سربلندی از سر خواهند گذراند.
امام جمعه پارسیان تصریح کرد: مردم از مشکلات اقتصادی و بی ‌عدالتی ‌ها رنج می برند ولی اجازه نمی ‌دهند تا دشمنی که خود مسبب این مشکلات بوده از آب گل آلود ماهی بگیرد.

**قشم
امام جمعه قشم گفت: کشور اکنون در فصل مجاهدت برای حل مشکلات قرار دارد و شرایط کنونی زمان تسویه حساب سیاسی نیست.
حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: همه باید با درون گرایی، توان انقلابی و بهره‌گیری از نیروهای جوان، بی حاشیه، از جنس مردم و کارآمد برای عبور از مشکلات بکوشند.
وی ادامه داد: وحدت، انسجام و ولایتمداری رمز پیروزی بر تمام دسیسه ها و ترفندهای دشمن و عبور از مشکلات است.
امام جمعه قشم تصریح کرد: تمام گرایش های سیاسی کشور باید بدانند که دشمن از بین بردن موجودیت ملت و کشور ایران را دنبال می کند.
وی افزود: دشمن مایوس کردن مردم از کارآمدی نظام و بدبین کردن آنان نسبت به کارگزاران آن در دستورکار دارد و در این راستا به دنبال بزرگنمایی مشکلات و روایت بحران از ایران است.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.