الهام کمالی سردبیر این دو هفته نامه فرهنگی، اقتصادی و ورزشی در یادداشتی با عنوان «بندرعباس متولد شد» جهت آغاز سخن آورده است: هرساله تعداد زیادی مجوز نشریه ، روزنامه، هفته نامه ، ماهنامه و غیره از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی صادرمی شود ولی جای سئوال است که در بین این همه نشریات چه آن هایی که به صورت جدی و چه آن هایی که گهگاهی طی طریق می نمایند و چاپ دارند، چقدر با معیارهای ذوقی و نظرخوانندگان امروزی کشورمان منطبق است؟
در روزگار امروز، هرچه جامعه مخاطب ما وسیع تر باشد القای مفاهیم در حد وسیع تر انجام می شود که مطلوب نظر روزنامه خواهد بود.
مشکل امروز اغلب نشریات کشور این است که قبل از این که مطلوب خود را مطابق با نظر خوانندگان بدانند، فقط به مطلوب نظر خویش فکر می کنند و آن چیزی را نشر می دهند که خود مطلوب می دانند.
«بندرعباس» متولد شد، نشریه ای که سعی دارد این حصار را بشکند و تا حد توان خود پیشرو باشد، حق بگوید حتی اگر تلخ باشد در خدمت مطامع خطی و جناحی نباشد.
موضوعات بحث مان همانی باشد که در بطن جامعه و مشکلات مردم است. آنچه را می گوییم که مردم می خواهد نه آنچه که خود می خواهیم، در انجام این رسالت یاریگرمان باشید.
در یک برهه زمانی از فضای مطبوعات و رسانه فاصله کوتاهی گرفتم لکن دوباره به همان فضای دوست داشتنی رسانه ای بازگشتم زیرا سالیان سال است که با همین فضا خو گرفته ام هر چند در این مدت از فضای مطبوعات و زحمات دوستان رسانه ایی ام در استان به دور نبوده ام .
درود بر همه این عزیزان که علی رغم همه گونه کمی و کاستی این رسالت را به پیش برده و می برند و برای توسعه و پیشرفت استان در تمامی حوزه ها گام هایی اثرگذار برداشته اند.
ضمن احترام به تمامی احزاب و طیف های فکری «بندرعباس » هم در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وابسته به هیچ حزب، دسته و گروهی نیست یک خط فکری را قبول داشته و دارد و آن هم خط ولایت و رهبری است .
در پایان نیز درود و سلام ویژه خود را نثار کسانی می کنم که در سوریه و عراق در راستای دفاع از حریم اهل بیت (ع) می جنگند و هزاران نیش و کنایه را به جان می خرند تا ما در آرامش زندگی کنیم و گزندی به چهارچوب این مرز و بوم نرسد .
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.