به گزارش ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عصر سه شنبه در حاشیه گشایش میز خدمت در بندر شهید رجایی، اظهار داشت: با توجه به وسعت کار و خدمات در بندر شهید رجایی، در هفت نقطه از این بندر به منظور ارایه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان ، میز خدمت جانمایی شده است.
الله مراد عفیفی پور تصریح کرد: براساس کارگروه های تشکیل شده، 18 نفر از کارکنان با اشراف کامل و احاطه به موضوع های بندری در میزهای خدمت بندر شهید رجایی مستقر هستند.
وی خاطر نشان کرد: حفظ حقوق مراجعان، پای بندی و رعایت منشور اخلاق و اداری و هم چنین اجرای دقیق الزام ها و مسوولیت های قانونی از مهم ترین مولفه های مشتری مداری و شاخص های ارزیابی عملکرد بر میز خدمت است که توسط اداره ها و بخش های ذیربط مورد بررسی و پایش مداوم قرار می گیرد.
این مقام مسوول تصریح کرد: سازمان بنادر و دریانوردی از جمله نهادهای پیشرو در ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان است و تاکنون نیز در جهت اجرای دقیق کنوانسیون ها و مقررات و ضوابط ابلاغی تلاش قابل توجهی کرده است.
بندر شهید رجایی دروازه طلایی اقتصاد ایران است که 53 درصد صادرات و واردات، 70 درصد ترانزیت و تخلیه و بارگیری حدود 85 درصد کالاهای کانتینری درسطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند.
بندر شهید رجایی با 18 دستگاه گنتری کرین (جرثقیل غول پیکر جهت تخلیه و بارگیری کانتینری) و40 پست اسکله، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران است.
بندر شهید رجایی در 23 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.