به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در آخرین بازی دور مقدماتی مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه و از گروه دوم این مسابقات بامداد روز سه شنبه در حالی پایان یافت که تیم فوتبال کشورمان با عملکردی خیره کننده موفق به کسب نتیجه مساوی یک بر یک مقابل قهرمان اروپا شد.
این دیدار در حالی پایان یافت که تیم کشورمان با یک پیروزی مقابل مغرب، یک تساوی مقابل پرتغال و یک شکست مقابل اسپانیا در گروهی که به عنوان گروه مرگ از آن یاد شده بود در جایگاه سوم قرار گرفت و نتوانست به مرحله بعد صعود کند.
مردم خونگرم بندرعباس که این روزها در ایام آغازین تابستان هوایی گرم و شرجی را تجربه می کنند دقایقی پس از پایان دیدار ایران و پرتغال در خیابان های اصلی این شهر چون بلوار ساحلی حضور یافته و ضمن قدردانی از عملکرد ملی پوشان به شادی پرداختند.
مردم در شادی خود با به صدا در آوردن بوق خودروها پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند و با افتخار عملکرد ملی پوشان فوتبال ایران را می ستایند.
هم اکنون در برخی خیابان های بندرعباس ترافیک خودروهایی بوجود آمده که سرنشینان آن ها حضور موفق تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه را جشن گرفته اند.
گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر بندرعباس حاکیست در زمان مخابره این خبر بر تعداد مردم خرسند از عملکرد ملی پوشان فوتبال افزوده می شود.
7195/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.