حسن مکاری رضوانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص جذب حامی جدید در واحد اکرام ایتام و طرح ‌های محسنین کمیته امداد اظهار داشت: در این طرح تعداد 295 ایتام و 104 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد زیر پوشش حامیان قرار گرفتند.
وی ابراز کرد: از ابتدای سال 97 تاکنون، 2 میلیارد و 630 میلون ریال به ‌صورت نقدی از سوی حامیان طرح ‌های محسنین کمیته امداد منطقه یک بندرعباس به‌ حساب فرزندان یتیم واریز شده است.
رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس سرانه متوسط پرداختی هر یتیم را در طرح‌ های اکرام ایتام و محسنین را ماهانه یک میلیون و 700هزار ریال اعلام کرد.
مکاری خواستار همکاری خیران در راستای حمایت از ایتام شد و افزود: خیران می توانند با مراجعه به کمیته امداد برای ثبت ‌نام ودریافت شناسنامه ایتام و خانوارهای محسنین اقدام و با تعهد پرداخت مبلغی به‌ صورت ماهانه در این طرح‌ های خدا پسندانه مشارکت داشته باشند.
وی یاد آورشد: اگر هر حامی بتواند یک نفر را به جمع حامیان اکرام ایتام اضافه کند، در سال آینده آمار حامیان طرح اکرام به 2 برابر افزایش می یابد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 55 هزار و 669 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان هستند و 7 هزار و 250 یتیم نیز در این استان از خدمات کمیته امداد و حامیان استفاده می کنند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.