به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال هرمزگان شامگاه شنبه با حضور رامین طباطبایی رییس این فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و دیگر نامزدها برگزار شد.
پنج نفر نامزد ریاست هیات بسکتبال هرمزگان بودند که در پایان، حیدری بلوکی با کسب 14 رای برای چهار سال دیگر رییس هیات بسکتبال استان شد.
حیدری بلوکی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بسکتبال از جمله رشته های پرطرفدار در استان هرمزگان است و استعدادهای بسیاری در این رشته در استان وجود دارد.
وی افزود: هیات بسکتبال هرمزگان در طول چهار سال گذشته تلاش های بسیاری برای شناسایی استعدادهای استان در این رشته ورزشی داشته و به دنبال همین تلاش ها نیز شش بسکتبالیست از استان سال گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
رییس هیات بسکتبال هرمزگان تصریح کرد: کسب مقام قهرمانی جوانان استان در کشور ، حضور تیم بسکتبال شهرداری در لیگ دسته اول و صعود بانوان شهدای خورگو بندرعباس به سوپر لیگ بانوان کشور از مهمترین اتفاق های سال گذشته بسکتبال در هرمزگان بود.
حیدری بلوکی اظهار کرد: باید با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ ها نه تنها ورزش این استان توسعه یابد بلکه باید از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را برای کشف استعدادهای موجود داشت.
در استان هرمزگان نزدیک به سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال در 2 بخش بانوان و آقایان در رده های سنی مینی ، نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فعالیت دارند.
7198/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.