به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز شنبه در آیین راه اندازی میز خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: ارائه خدمات در میز خدمت موجب حذف ارتباطات غیر ضروری، سرعت خدمات رسانی به مردم، رضایت مراجعه ‌کنندگان و از بین رفتن تخلف های اداری می شود.
وی بیان داشت: مدیران باید به ارجاعاتی که از سوی میز خدمت انجام می شود، به سرعت پاسخ دهند و هر مدیری که به این امر بی توجه باشد به تخلفات اداری معرفی می شود.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: راه اندازی میز خدمت از سیاست های مورد تاکید دولت تدبیر و امید است که باید این مهم به بهترین شکل در تمامی دستگاه های اجرایی و اداره های استان اجرا شود.

**راه اندازی میز خدمت در آموزش و پرورش شایسته تحسین است
همتی هم چنین با اشاره به راه اندازی میز خدمت در آموزش و پرورش هرمزگان گفت: خدمات ارائه شده در میز خدمت این نهاد شایسته تحسین است.
وی یاد آور شد: آموزش و پرورش هرمزگان با فراهم کردن آسان فرایندهای اداری و انتقال آن به میز خدمت باعث سهولت مراجعه کنندگان در دریافت خدمات شده است.
استاندار هرمزگان گفت: ابتکار دیگر آموزش و پرورش هرمزگان حضور مستمر یکی از معاونان مدیر کل در میز خدمت است که نقش بسیار مهمی در سرعت خدمات رسانی به ارباب رجوع را دارد.
به گفته وی، بخش های جنبی میز خدمت آموزش که همگی در راستای میز خدمت تعریف شده اند نشان از توجه همه جانبه آموزش و پرورش هرمزگان به برنامه های دولت و دستور رییس جمهوری مبنی بر فعالیت های میز خدمت در اداره ها از اول تیرماه است.
همتی ‌گفت: اداره های هرمزگان از یک ماه پیش طرح خدمات رسانی به مردم در قالب میز خدمت را دنبال می کنند و از امروز شاهد این هستیم که با آمادگی کامل میزهای خدمت در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.