به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: دولت نیز در مواردی مانند افزایش نرخ دلار باید با عاملان اصلی و دانه درشت ها برخورد کند تا نرخ ها شکسته شود و مردم در تنگنا و سختی نباشند.
وی اضافه کرد: نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها یکی از وظایف اصلی دولت و شورای اصناف است و نمایندگان مجلس، فرمانداران و مسوولان متولی باید برخورد جدی با گرانفروشی داشته باشد.
امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به درپیش بودن سالروز شهادت شهید آیت الله محمد بهشتی (هفت تیر) و هفته قوه قضاییه(هفته اول تیرماه) گفت: قوه قضاییه در نظام اسلامی، پاک ترین نهاد است.
آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: هدف بیگانگان، نا امن کردن ایران اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام است، اما با تلاش شبانه روزی و به برکت وجود دستگاه قضایی، اطلاعات و نیروهای نظامی و انتظامی تاکنون موفق به این کار نشده و نخواهند شد.
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به جایگاه روحانیت و عالمان دینی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق روایت منابع شیعه و اهل سنت، اهانت و شکست روحانیت و عالمان دینی، شکست اسلام را درپی درد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: حفظ اسلام، در گروی حفظ روحانیت است و اگر ارتباط مردم با علما حفظ شود، دشمنان و در راس آن آمریکا دیگر نمی تواند هیچ غلطی بکند و جامعه از خطر مصون است.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به این که برخی بیان می کنند که مراجع تقلید حساب میلیاردی دارند، گفت: پولی که در حساب مراجع تقلید است به عنوان شهریه به طلبه ها پرداخت می شود و هیچ مرجعی پولی که در حسابش است، از آن خودش نیست.
7195/ 2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.