ناهید سلیمانی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون 10 هزار نفر در کلاس‌ های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نام نویسی کرده اند.
وی افزایش شمار ثبت نام کنندگان در طرح تابستانی امسال را نسبت به سال گذشته 40 درصد اعلام کرد و بیان داشت: این کلاس‌ها از امروز (27 خرداد) در 15 مرکز کانون برگزار می‌شود و تا نیمه شهریور ادامه دارد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ابراز کرد: کلاس ‌های اوقات فراغت امسال در بیش از 20 رشته علمی و هنری از جمله پرورش خیال، مینیاتور، رباتیک، خوشنویسی، فعالیت ‌های علمی، نجوم، کودک و کارآفرینی برگزار می ‌شود.
سلیمانی احمدی گفت: در کنار این فعالیت ‌های ویژه، کلاس های سفال، خوشنویسی، قرآن، نمایش خلاق، نقاشی و کاردستی نیز برگزار می شود.
وی عنوان کرد: شرکت کنندگان در کلاس‌ های اوقات فراغت از میان گروه‌ های سنی 6 تا 17 سال هستند و برای گروه سنی 4 تا 6 سال نیز کلاس ‌های ویژه کاردستی و خلاقیت برگزار می ‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: کلاس های تابستانی کانون در پنج مرکز در بندرعباس و 10مرکز نیز در شهرستان های میناب، سیریک، جاسک، ابوموسی، هرمز، قشم، بندرلنگه، حاجی آباد، فین و بستک آماده برگزار می شود.
سلیمانی احمدی یادآور شد: سال گذشته نیز افزون بر 7 هزار نفر در کلاس های تابستانی این کانون شرکت کردند.
9887/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.