به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی روز دوشنبه درمراسم تشییع پیکر « شهید پاسدار خلیل تختی نژاد» از مدافعان حرم، آسایش، رفاه، ایستادگی، عزت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران را به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا دانست.
امام جمعه بندرعباس هم چنین قاطعیت ملت ایران و رهبرفرزانه انقلاب در تحقیر آمریکا را برکت خون شهدا دانست و اظهارداشت: این که رهبرمان می گوید ترامپ غلط می کند به برکت خون شهدا است و مقام معظم رهبری می داند که ایران خلیل ها دارد و از این شهیدان در ایران زیاد است.
آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب می داند که آمریکا با انواع فریب ها به دنبال نابودی اسلام است.
وی ادامه داد: چه کسی حاضر است به خاطر حرف ترامپ جانش را به خطر بیندازد و کدام خانواده در آمریکا هست که حاضر باشد عزیزش را به خاطر ترامپ به خطر بیندازد، اما در ایران به برکت خون شهیدان از جمله شهیدان مدافع حرک امروز این کشور پیروز است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه سخنان خود از شهید خلیل تختی نژاد به عنوان فرزند اسلام یاد کرد که در مکتب اسلام و خانواده ای مذهبی تربیت شد.
وی بیان کرد: شهید نه تنها نزد خدا روزی می خورد، بلکه با عنایت خداوند به حاجتمندان نیز عنایت و برکت می رساند.
آیت الله نعیم آبادی، تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم در جامعه را بسیار اثرگذار دانست و بیان کرد: وقتی پیکر شهیدان مدافع حرم در محلات و شهر تشییع می شود دل های مردم منقلب می شود.
وی افزود: از زمان اعلام شهادت خلیل تختی نژاد تا زمانی که پیکرش وارد استان شده، شهر حال و هوای دیگری پیدا کرده و همه این ها به برکت خون شهیدان مدافع حرم است.
**شهید خلیل تختی نژاد دومین مدافع حرم از استان هرمزگان در شب 19 ماه مبارک رمضان به دست تروریست‌ های تکفیری، در سوریه به شهادت رسید.
وی متولد 10 مرداد سال 72 بود که برای سومین بار به سوریه اعزام شده بود و در سن 24 سالگی به شهادت رسید.
مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید مدافع حرم در زادگاه اش شهر تخت عصر امروز دوشنبه برگزار می شود.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.