به گزارش ایرنا، مردم روزه دار بندرعباس دقایقی پیش از شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در بوستان دباغیان محل تجمع راهپیمانان، با توجه به گرمای بالای 40 درجه حضور یافته و با گرمای وجود خود، گرمی خاصی به مراسم بخشیده بودند.
توزیع پرچم، پلاکارد، وسایل تزئینی شامل کلاه (به رنگ پرچم ایران) و بادبزن و هم چنین حضور دسته جمعی خانواده ها از دیگر جلوه های راهپیمایی روز جهانی قدس در 18 خرداد 97 در بندرعباس بود.
با وجود هوای گرم بندرعباس اما این مردم همیشه در صحنه و انقلابی بودند که به عشق انقلاب اسلامی، بار دیگر به ندای امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی لبیک گفتند و با حضور همه جانبه و حماسی خود دشمنان این انقلاب و در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را بار دیگر مایوس کردند و امروز برگ رزین دیگری به افتخار ایران اسلامی افزوده شد.
در بین راهپیمایان بچه های شیرخوار در بغل پدران و مادرانشان و در کالسکه، خردسالان، کودکان و نوجوانان و هم چنین پیرزنان و پیرمردان عصا به دست دیده می شد و هم چنین عده ای خود را با باد بزن خنک می کردند و چفیه، چتر و کلاه را سایبان سرشان کرده بودند که این خود نشان از عشق به ولایت، امام راحل و مقام معظم رهبری و حمایت از مظلوم بویژه فلسطین را در پی داشت.
در دست داشتن عکس هایی از رهبر فرزانه انقلاب، دست نوشته های مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان قدس شریف و پوسترها و پلاکاردهایی که بر روی آن «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «فریاد ملت ما القدس لنا» نوشته شده بود، از دیگر جلوه های راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس بود.
هم چنین راهپیمایان بندرعباسی با در دست داشتن تصاویری از دومین شهید مدافع حرم از هرمزگان شهید خلیل تختی نژاد که این هفته در سوریه به شهادت رسیدند، تجدید میثاق کردند.
راهپیمایی امروز جلوه های دیگری هم داشت که از مهم ترین آن می توان به آتش کشیدن سمبل اسرائیل اشاره کرد که امیدواریم خود اسرائیل صهیونیستم نیز به زودی نابود شود.
هم چنین در این روز شاهد بودیم که نیروهای کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان، صندوق هایی را برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در مسیر راهپیمایی قرار داده بودند و در محل نماز جمعه نیز به جذب حامی برای ایتام مشغول بودند.
امروز موج خروشان به پا شده بود و مردم با قدم های آرام و آهسته شعارهای «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» ، «رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم»، «مرگ بر منافق»، «وهابی کودک کش همدست اسرائیل است کودک کشی در یمن خود سند و دلیل است»، « برعزم ملت ما تهدید اثر ندارد آمریکا جهان خوار این را باید بداند» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرمی دادند.
در پایان قطعنامه روز جهانی قدس توسط علیرضا بهرمن از داوران بین المللی وشوو قرائت شد که ایشان به داوری ووشو مقابل اسرائیل حاضر به داوری نشد و امام جمعه بندرعباس به خاطر این کار ارزشی از ایشان قدردانی کرد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.