حسن امینی زاده بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حریق مربوط به بعد از ظهر پنجشنبه است که در آن 3دستگاه کامیون در پایانه بار بندرعباس دچار آتش سوزی شد.
وی ادامه داد: حریق از اتاق راننده یکی از خودروها آغاز شده و سپس به 2 کامیون مجاور سرایت کرده است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس تاکید کرد: در کارشناسی های ابتدایی، 2 احتمال به عنوان دلیل این حادثه شناسایی شده که یکی از آنها نقص فنی و دلیل دیگر استفاده از پیک نیک در اتاق راننده است.
به گفته امینی زاده، هرچند پایانه بار در محدوده عملیاتی آتش نشانی بندرعباس نیست اما با این حال خودروهای اطفای حریق از ایستگاه شماره 3 واقع در خیابان گلشهر به پایانه اعزام شدند.
*پایانه بار باید مجهز به خودروی اطفای حریق باشد
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس ادامه داد: بر اساس استانداردها و قوانین، پایانه بار بندرعباس با توجه به اهمیتی که دارد باید خودروی آتش نشانی و تجهیزات اطفای حریق داشته باشد که در روز گذشته این امکانات در محل موجود نبود.
امینی زاده تصریح کرد: نبود خودرو و تجهیزات در پایانه بار بندرعباس مایه تاسف و نشانه سوء مدیریت در این مجموعه است که موجب گسترش آتش، افزایش خسارت و تاخیر در اطفای حریق شد.
از روز جمعه ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که ضمن نشان دادن صحنه های حریق در پایانه بندرعباس، در آن ادعا می شود، 6خودروی سنگین به صورت عمدی آتش زده شده اند که معاون آتش نشانی بندرعباس در گفت و گو با ایرنا این شایعه را تکذیب کرد.
6048/7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.