به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد باقر سلیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ممنوعیت ترافیکی برای اجرای راهپیمایی روز قدس در شهر بندرعباس از میدان امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب هر 2 لاین رفت و برگشت از ساعت 7 صبح است.
وی بیان داشت: تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال تمام معابر بلوار شهید چمران منتهی به بلوار امام خمینی (ره) و تقاطع فرمانداری و مسیر شمال به جنوب تمامی معابر شهید ناصر منتهی به بلوار امام خمینی (ره) در محدوده مراسم نیز از ساعت 9 ممنوع است.
رییس پلیس راهور هرمزگان اظهار کرد: شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین بلوار شهید چمران و بلوار شهید ناصر استفاده کنند.
سلیمی گفت: راننندگان از توقف و پارک وسایل نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) در مسیرهای محدوده اجرای مراسم راهپیمایی روز قدس خودداری کنند.
وی به رانندگان توصیه کرد: به علت جلوگیری از بروز گره های ترافیکی از وسایل نقلیه شخصی کمتر استفاده نکنند و یا خودروهای خود را در فاصله بیشتری با محل تجمع و تردد راهپیمایان و در محل هایی که توقف آنان مشکلات ترافیک را ایجاد نمی کند، پارک کنند.
مسیر راهپیمایی در شهر بندرعباس از ساعت 11 صبح روز جمعه 18 خرداد ماه از بوستان دباغیان تا مسجد جامع بندرعباس محل برگزاری نماز جمعه است.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.