به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در این پیام ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: امام خمینی (ره) در ابتکاری تاریخی و ماندگار، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا این روز سرمنشایی برای وحدت و انسجام مسلمانان در دفاع از قدس شریف باشد.
وی بیان داشت: در کلام نورانی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران از فلسطین به عنوان پاره تن اسلام تعبیر شده که بیانگر اهمیت این سرزمین و بویژه قدس شریف برای تمامی مسلمانان عالم است اما این سرزمین و قدس شریف سال هاست که به اشغال صهیونیست های غاصب درآمده و این اشغالگران با خوی وحشی گری خود به کشتار مردم بی گناه فلسطین پرداخته اند.
استاندار هرمزگان اظهارکرد: تاریخ هیچ گاه توحش صهیونیست ها در اشغال فلسطین و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد و همان طور که امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب وعده داده اند، به طور قطع غده سرطانی رژیم صهیونیستی با همدلی و اتحاد جامعه اسلامی از صفحه روزگار محو خواهد شد.
همتی گفت: رژیم صهیونیستی این روزها با حمایت استکبار جهانی و پس از انتقال سفارت شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به بیت المقدس که اعتراض های گسترده جهانی و بویژه کشورهای مسلمان را در پی داشت، دست به جنایات جدیدی علیه ملت مظلوم فلسطین زده که این شرایط خاص بر اهمیت روز قدس امسال افزوده است.
وی یاد آور شد: جمهوری اسلامی ایران همواره منادی وحدت و انسجام مسلمانان و در دفاع از مردم فلسطین پیشگام بوده و ملت بزرگ ایران نیز حضوری گسترده در راهپیمایی های روز جهانی قدس رقم زده و این حضور برای سایر ملت ها و آزادی خواهان جهان الهام بخش بوده، به شکلی که شاهد هستیم مردم دنیا در این راهپیمایی برای دفاع از مردم فلسطین حضور می یابند.
همتی گفت: از مردم شریف، مومن و انقلابی استان هرمزگان دعوت می کنم تا همچون گذشته با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز جهانی قدس سالجاری که همزمان حضوری باشکوه و گسترده رقم بزنند و با حمایت خود از مردم فلسطین موجب دلگرمی بیشتر این ملت مظلوم در مبارزه علیه صهیونیست ها شوند تا به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی باشیم.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.