به گزارش ایرنا، عباس امینی زاده روز یکشنبه درمراسم شروع ساخت تقاطع غیرهمسطع شهید بهشتی، اظهار داشت: برای احداث این تقاطع غیر همسطح که 455 مترطول و 19 متر عرض دارد، افزون بر 180 میلیارد ریال در 18 ماه هزینه می شود.
وی ادامه داد: این تقاطع دارای 100 شمع، 9 فونداسیون، 14 ستون، 2 کوله، 4 راست ‌گرد و 215 متر عرشه خواهد شد که با بهره‌ برداری از آن مشکل ترافیکی در این بخش از شهر بندرعباس کاهش می یابد.
شهردار بندرعباس اظهارداشت: وجود 8 دهانه وسط به صورت پیش تنیده به طول حدود 38 متر و 4 درز انبساط به طول کلی 76 متر از ویژگی ‌های این تقاطع غیرهم ‌سطح است.
به گفته امینی زاده، این تقاطع غیرهمسطح نیازمند 11 هزار متر مکعب بتن ریزی و یک هزار و 880 تن میلگرد گذاری است که طول شمع‌ های پروژه به 2هزار و 500 متر می رسد.
وی در خصوص تقاطع غیرهمسطح ابوموسی هم اظهار داشت: حدود 170 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده و امید می رود تا هفته دولت آماده استفاده شود.
شهردار بندرعباس خاطر نشان ساخت: مطالعه احداث 21 تقاطع غیرهم‌ سطح در برنامه حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس پیش بینی شده است.
بنا به اظهار امینی زاده، هزینه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بهشتی و سایر پروژه های بزرگ شهری به صورت پایاپای تامین می شود.
3219/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.