به گزارش ایرنا، دانش هاشمی پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همه دستگاه‌های اجرایی هرمزگان وظیفه دارند برای پیشبرد این طرح (نماد) همکاری‌ لازم را با آموزش و پرورش و مدرسه های استان داشته باشند.
وی بیان داشت: برابر مصوبه شورای آموزش وپرورش هرمزگان، این طرح به کمیسیون ماده 5 ارجاع شده که باید به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شود.
طرح نماد با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان با همکاری 9 سازمان و نهاد مرتبط از جمله قوه قضائیه، بهزیستی، وزارت کار، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی با وزارت کشور اجرا می شود.
در طرح «نماد» یا «نظام مراقبتی اجتماعی دانش آموزان» مقرر شده وزارت آموزش و پرورش با همکاری 9 سازمان مرتبط یاد شده، با آسیب های اجتماعی در کلاس های فوق برنامه مدرسه ها، دانش آموزان به همراه والدین خود در مدرسه ها حضور یابند و راهکارهایی پیرامون بهبود وضعیت زندگی و سبک آن، به این افراد ارائه تا فضای الفت میان مربیان و والدینشان ایجاد شود.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان هم چنین در خصوص اردوگاه‌ های دانش آموزی گفت: طبق مصوبه صورت گرفته، با مشارکت بخش خصوصی و دعوت از سرمایه گذاران نسبت به ساخت و بازسازی اردوگاه ‌های دانش آموزی اقدام شود.
هاشمی پور ادامه داد: در این مصوبه مقرر شده اردوگاه سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در روستای هماگ در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
استان هرمزگان 340 هزار دانش آموز، 14 هزار معلم و 15 هزار و 500 کلاس درس دارد.
7195/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.